Stichting Zienderogen

Stichting Zienderogen zet zich in voor de allerarmste blinden en slechtzienden in de wereld.

OVERVIEW

This web site stichtingzienderogen.nl currently has a traffic ranking of zero (the smaller the better). We have explored twenty pages inside the website stichtingzienderogen.nl and found sixteen websites referencing stichtingzienderogen.nl. I observed three public networking accounts retained by this website.

STICHTINGZIENDEROGEN.NL RANKINGS

This web site stichtingzienderogen.nl has seen diverging amounts of traffic for the whole of the year.
Traffic for stichtingzienderogen.nl

Traffic ranking (by month) for stichtingzienderogen.nl

Traffic ranking by day of the week for stichtingzienderogen.nl

Welkom bij 40.000 meter mars 40MM

Hoe kan ik me inschrijven? Welkom bij 40. 000 meter mars - is een sponsorwandeltocht door de mooie dorpen Venhuizen, Hem, Wijdenes, Oosterleek en Schellinkhout. De opbrengsten worden geheel besteed aan de verschillende projecten die de 40MM ondersteunt in de minder ontwikkelde landen. Nog 1 week te gaan voordat de 42e 40MM van start gaat! 2 april, 2015.

Opticien Bollemeijer

Grootvader Bollemeijer opende zijn winkel als opticien in 1924. Wat zijn ogen zagen maakte zijn handen. Groot hart voor zijn gezin zijn vak en zijn klanten. Als familie geloven wij dat deze waarden de ruggengraat. Zijn voor een succesvolle zelfstandige onderneming. Deze passie is doorgegeven aan de generaties die volgde,. Inmiddels ruim 90 jaar lang. Gemakkelijk contactlenzen bestellen, doet u bij Bollemeijer! Gerrit van Assendelftstraat 20.

Kringloopwinkel Heemskerk De Groene Ezel

In verband met het 25-jarig bestaan van De Groene Ezel gaan er dit keer 125 bijzondere voorwerpen onder de hamer. Klik hier om de veilingitems van zaterdag 31 maart te bekijken. Klik hier om de veilinglijst te downloaden.

Stichting Oloonkolin Kenya

Maak uw gift over op. Dit betekent dat giften en donaties aan ons onder bepaalde voorwaarden fiscaal aftrekbaar zijn. Onderwijs, Training en Voorlichting.

WHAT DOES STICHTINGZIENDEROGEN.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of stichtingzienderogen.nl Mobile Screenshot of stichtingzienderogen.nl Tablet Screenshot of stichtingzienderogen.nl

STICHTINGZIENDEROGEN.NL HOST

Our parsers identified that the main page on stichtingzienderogen.nl took two thousand three hundred and thirteen milliseconds to stream. Our crawlers could not detect a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider this site not secure.
109.235.74.156

I revealed that this domain is implementing the Apache operating system.

Stichting Zienderogen

DESCRIPTION

CONTENT

This web site stichtingzienderogen.nl states the following, "Help ons om de onnodige blindheid in de wereld te bestrijden! Er zijn wereldwijd 37 miljoen blinden en 124 miljoen slechtzienden." We noticed that the webpage said " Elke vijf seconden wordt er iemand blind." It also said " Elke maand geeft stichting Zienderogen een nieuwsbrief uit. Meldt u aan voor de nieuwsbrief per e-mail. Op 6 en 7 september aanstaande is de jaarlijkse Centrop beurs in Nijkerk en we zoeken missiegangers die het Zienderogen gevoel willen uitdragen. 1546 LH Jisp, NL." The header had blinden as the highest ranking optimized keyword. It is followed by slechtzienden, goed doel, and stichting which isn't as ranked as highly as blinden. The next words stichtingzienderogen.nl used was optiek. ogen was included but could not be seen by web engines.

VIEW SIMILAR WEB SITES

Stichting Zijnsoriëntatie

De lezing is toegankelijk voor alle geïnteresseerden en vindt plaats in de Lutherse Kerk in Utrecht, van 19. Ook in die zin een verademing! Welkom op de website van Stichting Zijnso.

Stichting Zonder Dak

Ik Veronique door Jacques Mees. Roaw Vlis - Allennig is mar allein. Deze broers bieden met hun stichting hulp aan daklozen in Eindhoven. Zo worden er slaapzakken en kleding uitgedeeld, wordt er geprobeerd om onderdak te vinden, wordt er zorg geboden en geluisterd naar de verhalen van de mensen op straat. Met de camera filmen ze de verhalen en problemen van de daklozen in Eindhoven.

Stichting Zwerfdier en Kattenpension Felis

Donaties, giften, legaten en erfenissen. Wat doet Stichting Zwerfdier? Ook vindt u in ons pand een kattencadeauwinkel. De uiteindelijke winst van het pension en de cadeauwinkel komt geheel ten goede aan de asieldieren. Het kattenasiel van Stichting Zwerfdier is opgericht in 1980 en is erkend. Meer dan vorig jaar! Doe je online aankopen via DoelShoppen en help ons! Het fungeren als vraagbaak.

Start - ChristenUnie-SGP Stichtse Vecht

Jacqueline Koops geïnstalleerd als wethouder. Zij neemt de gehele . Jacqueline Koops beoogd opvolger van wethouder Henk van Rhee.